maandag 22 augustus 2016

Lancering webshop danielle forrer


Velen hebben het al in de gaten; de webshop is een feit! Na jarenlang nee te hebben verkocht, zeg ik nu JA!


webshop Danielle Forrer
Via de webshop verkoop ik nu prachtige kristallen, mineralen, inzichtkaarten, thee en nog vele andere producten. Stuk voor stuk producten waar ik zelf graag mee werk of gebruik en volledig achter sta.




Na altijd iedereen voor een steentje door te hebben verwezen naar diverse collega's, bied ik nu zelf een groeiend scala aan kristallen en mineralen aan. We zijn de webshop nog aan het vullen.
Er staan nog vele mooie sculpturen, bollen, knuffelstenen, enz. te wachten om gefotografeerd, gewogen, gemeten en in de webshop geplaatst te worden. Natuurlijk staan al deze fijne stenen ons totaal niet in de weg.

In de webshop vind je onder de rubriek Aanbiedingen de voor iedere bezoeker geldende (tijdelijk) afgeprijsde artikelen.

In mijn nieuwsbrief tref je regelmatig een kortingscode aan waarmee je gedurende een beperkte periode korting kunt krijgen op een uitgelicht mineraal, kristal of product. Dit keer is dat de lapis lazuli, zie verder in deze nieuwsbrief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten